נומרולוגיה

אבחון ילדים בנומרולוגיה

אבחון ילדים בנומרולוגיה

אבחון ילדים בנומרולוגיה 

בשנים האחרונות אני מוצאת את עצמי הרבה מעבר למאבחנת נומרולוגית ואסטרולוגית, גם יועצת בענייני ילדים והאתגרים שלהם בהתאם למפות הנומרולוגית והאסטרולוגית שלהם.
ההורים (בד”כ האימא), ממש מבקשים ממני אבחון והמלצות כיצד לנהוג עם הילד או הילדים שלהם, ואני תמיד מדגישה שאינני אשת מקצוע טיפולית בתחום ילדים, ובכלל מתמודדת בעצמי עם אתגרים לא פשוטים עם הילד האישי שלי J אבל הפידבקים התמידיים שאני שומעת אחרי הייעוצים שלי בנושא ילדים, נותנים לי להבין שהנומרולוגיה והאסטרולוגיה יכולה לעזור בפתיחת הראש והלב, ובעיקר אורך רוח וסבלנות.
וחובה לזכור שכל ילד הוא עולם ומלואו, והוא רק צריך הורים תומכים, דמות חינוכית אחת שתאהב אותו ותאמין בו, חבר אמת אחד בלימודים, והוא מסודר.

אז אשתף דוגמא של אימא שפנתה אלי בקשר לבתה, הפרסום הוא בידיעתה וברשותה.
במאמר זה אתייחס לאבחון אתגרים בלבד, בלי לפרט את החוזקות שלה.

שם : אריאן
תאריך : 16.2.2007

אריאן ילדה שקשה לה מאוד להתרכז ולשבת וללמוד לזמן ארוך, ונעזרת בכדורים.
היא סובלת מקשיים חברתיים וחרמות מאז היותה בכיתה א’ ועקב כך כבר עברה שני בתי ספר, מה שמאוד פוגם בתחושת הביטחון העצמי שלה. גם בלימודים היא משתרכת הרחק מאחורה.
נקודה חשובה, האב עזב את הבית כשאריאן הייתה בת 5, ואמה מגדלת אותה לבד יחד עם עוד אחות.

אנחנו נבדוק את האתגרים והקשיים לגבי אריאן דרך שילובי קודים במספרים, גימטריית שם, איזה מספר חסר, מחזור ראשון, פסגה ואתגר רגילים ונסתרים, ובחינה בשיטת הדילוגים והגילאים.

האתגרים העיקריים שאיתם מתמודדת אריאן וניתן לספר בפורום ציבורי:

פסגת ילדות, קודים ומספר חסר 9
הפסגות יספרו לנו על מעברים ושינויים רבים, ועל צורך בפעילות פיזית ושכלית. ולעתים גם תחושת לבדות ושונות.
יום לידה 16 כפי שהזכרתי במאמר המאסטר שם דגש על האב. הרבה פעמים האב לא מספיק נוכח בחיי הילד או שהילד נתקל בבעיות מולו, או שהאב נוקט בצעדים והתנהגויות שפוגעים בילד. במיוחד כשיום לידה 16 מצורף לקודים מסוימים. במקרים אחרים האב הוא זה שמגדל את הילד, מכיוון שהאם נעדרת.
הנוכחות הדומיננטית בחייה של אריאן תהיה האם ודמויות נשיות ואנרגיה נקבית.
רואים עליה גלגולים קודמים של ניצול כוח וסמכות, ועליה למעלה דרך דריכה על אחרים ורמיסת זכויותיהם, מה שידרוש בגלגול זה מיקוד, פריצה והצלחה דרך שיתוף פעולה עם אחרים ועזרה הדדית. ולכן יופיעו אתגרים רבים בתחום היכולת לשתף פעולה עם אחרים ולמצוא את הדרך אל ליבם, דרך פתיחת הלב והבעת אמפטיה אמיתית כלפי אחרים.
כפי שכתבתי בספר שלי על מחזור 2 והקשר שלו לבעיות חברתיות
“רגשי נחיתות וחוסר ביטחון עלולים להתפתח כתוצאה מדחייה חברתית או חוסר יכולת להיות מובן, וחשוב לא לתת ליחס החברה לקבוע את הערך האמיתי שלך.
סערות רגשיות, יתנו לך להבין שאתה חייב למצוא את השלווה והשלום בתוכך, ולכן פיתוח עצמאות ואי תלות באחרים יהיו הכרחיים, כמו גם לימוד שיתוף פעולה נכון עם אחרים”.

אפשרות בקודים אלה לחרדה חברתית, ומופנמות בחברה גדולה או לחילופין התנהגות מוזרה, לעתים מבולבלת. ובמקרים קיצוניים התמכרות כלשהי כמו לסמים, אלכוהול ומין.
האנרגיה שלה עלולה להיות מאוד מפוזרת ולא אחידה וממוקדת. ובעת ניסיונות שלה לפעול ולכוון כוח ואנרגיה לעבר מטרה או פעולה זה הרבה פעמים מתמוסס עקב פיזור נפשי, חוסר ריכוז ומיקוד. ופעולות לא עקביות ולא מתואמות. מה שגורם לחברה סביבה לעתים הירתעות, וקושי לקבל אותה כמו שהיא.
קיים אצלה קושי להגיע לאיזון בנתינה וקבלה חברתית, ועקב כך מופיעות מגבלות בהתחברות לילדים אחרים, ובעיקר תחושת שונות וזרות מצידה וכלפיה.
מקור הכוח שלה הוא משפחתה, ולפחות שם היא חייבת לקבל משענת בטוחה ורציפה, על מנת שתוכל לנוע בעולם שלנו בבטחה ובתחושה שהיא שווה ויש תכלית וטוב בקיומה.
בחוץ ובין הילדים היא מרגישה שלא מבינים אותה, והיא לא מצליחה להביע את עצמה כראוי.
הזרות הזו שעולה בה, יחד עם התחושה שהיא רואה לדעתה הכול נכונה ובצורה גבוהה וייחודית לה, תוך כדי קליטת ניואנסים דקים שאחרים לא רואים, וההבנה שהילדים סביבה לא רואים את מה שהיא רואה, בנוסף לחוסר היכולת שלה לשתף אחרים בעולם המיוחד שלה, יוצרים אצלה תסכול ושעמום, ובעיקר אכזבה שהיא נתפסת כשונה וחריגה ולא לטובה. מעין תחושת אאוטסיידריות שהילדים סביבה מתקשים לקבל ומסרבים לתת לה יד ויכולת להשתלב בינם כשווה בין שווים.
מכאן הדרך שלה להפריע, ולנסות למשוך תשומת לב, גם אם בדרך לא חיובית גוברת, ואז גם המורים מתקשים לקבל ולתמוך בהתנהגותה, ומסמנים אותה כתלמידה בעייתית התנהגותית וגם לימודית.
חוסר במספר 9 כפי שכתבתי במאמר שלי בנושא המספרים החסרים, לעתים קרובות יוביל לפסימיות ועצבות, חוסר אמונה ויכולת לבטוח ברוח החיים וביכולת להגשים תוכניות רחבות היקף.

דגשים לתמיכה :
– לנסות להיעזר במחנכת לשילובה בין ילדים חברתית
– חשוב שתבחר ילד אחד או שניים בכיתה שאיתם תבנה מערכת יחסים יציבה ותומכת הדדית
– לזכור לתת לה בבית גב ומשענת וקבלה כפי שהיא. ולעודד אותה ביתרונות וביכולות שלה
– לתת לה משימות ולבחון שהיא ממלאה אותם מהתחלה עד הסוף ללא עיכובים והשהיות
– חשוב מאוד שתהיה בטבע ותתרגל פעילות גופנית
– לעודד אותה לבטא את עצמה דרך יצירה, אומנות או כתיבה, זה ייתן שחרור מרגשות שלא מקבלים על ידה ביטוי, ויוצאים בצורה לא מתואמת, ויאפשר פתח יצירתי לדמיון העשיר שלה.
–  שיחות רגשיות או טיפול ביצירה או כל סוג טיפול שהיא מתחברת כדי לחזק את הביטחון, ולעודד אותה להביע את הייחוד והשונה שבה לטובה, ולהבין שבעולם יש מקום לכולם.
– ללמד אותה לקבל ביקורת בלי להתכווץ ולקחת נקודות שוות בביקורת לשיפור מתמיד.
– הקשר שלה עם האם והאחות הופכים לנדבך חשוב, שיכול לתת לה צידה טובה לדרך או להיפך לגרום למופנמות וחוסר אמון.

Back to list

Related Posts